Wednesday 14 May 2014

Ar(k)tista limboilua

nunnaväreillä nunns3
Olin meidän koululla järjestetyllä mahtavalla digimaalauskurssilla. Tää oli eka viritelmä jonka tein, joten olkaa armollisia.

Huhpuh, valintakoerumba on alkanut. Olen pelkkää stressiä ja kramppia ja mutrua ja valuvaa hätäpissaa sukkahousuja pitkin. Tänään olin Oulun AMK:ssa visuaalisen suunnittelun kokeissa. Yllätyin, kun koe kesti vain kolme tuntia, jossa ajassa piti tehdä vain yksi piirustustehtävä. Jos hyvin käy, pääsen parin viikon päästä uudestaan piirtelemään valintakokeiden kakkosvaiheeseen. Sunnuntaina lähden matkaamaan kohti lihamukien luvattua maata, Lahtea. Ääk eek.


Olen muuten huomannut, että nykyään mulla on vähän taipumusta kikkailla sulkumerkeillä otsikoiden nimien kanssa. Niinkuin että siihen tulee tosi artsyä monimerkityksellisyyttä ja oivaltavaa sanaleikkiä. Mah(tava)a.

No comments:

Post a Comment