Saturday 3 January 2015

vanhusjaundulaatti

En ole varma, mutta tämä on ollut yksi elämäni kivoimmista joululomista, vaikka olenkin ollut vähän jumissa kotona yhden työprojektin ja täysin keikahtaneen unirytmin kanssa. Sain joulukuussa ensimmäisen hieman isomman sarjakuvatilaustyön, olen niin innoissani! Karkasin heti loman alettua Rovaniemelle huilaamaan, jotenkin se oli juuri sitä mitä kaipasin stressaavan alkutalven jälkeen. Nukuin paljon, halailin paljon, söin kun nälätti ja maalasin kun maalatutti. Nyt kun tulin Ouluun seikkailemaan, olen taas pitkästä aikaa nähnyt päivänvalon ja paljon kivoja uusia ihmisiä. Olen myös ollut hurjan onnellinen, paitsi tänä yönä kun olen kipeyttäni valvonut koko yön. Niin niin niin ja ostin itselleni Wacomin piirtopöydän joululahjaksi. Sen parissa on mennyt ilta jos toinenkin, kuitenkin välillä livahdin sen äärestä tapaamaan ystäviäni. Tässä on ensimmäinen kokeilutyöni sillä! Jatkakaa te nukkumista (kello on 7.05), minä jatkan piirtämistä Tom Waitsin tahtiin.

No comments:

Post a Comment