Thursday 3 May 2012

Laser bears and some independent women

2012-05-02 2012-05-02 001 005 2012-05-02 2012-05-02 001 004 2012-05-02 2012-05-02 001 002

2012-05-02 2012-05-02 001 006 Hyvää iltaa ystävät ja kylänmiehet! Löysin tänään varastotien kirpputorilta suurimman rakkauden minkä neljällä eurolla voi saada! Maailman sympaattisimman skeittilaudan. Siinä on kultakala ja veikkaan että se on noin.... hmmm noh tosi wanha, kuulemma nykyään harvinainen kruiserimalli. Korjatkaa jos olen väärässä. Koska oli kaunis sää, pitihän se pienokainen viedä "ensiajelulle" Arktikumin parkkikselle (missä on muuten ihan sairaan hyvä kruisia)! Aurinko paistoi, välillä satoi vettä ja kahvi jäähtyi mutta olipas vain mukavaa vaikka taisinkin skipata 3/4 oppitunneista hups. Ai niin ja tosta leiskasta! Ihan hirveä , tiedän tiedän tiedän, mutta mulla on right now ihan tajuton hedari ja pakko päästä nukkumaan joten en voi korjata asiaa. Toinen syy on se, että pienennetty versio tästä kuvasta katosi tietokoneeni uumeniin joten koittakaapas sietää tätä nyt hetkonen. :---D tässä tulee hieno lohdutuspalkinto:
The toy dolls - I've got an asthma
P.S: KIITOS KAIKKI RAKKAAT KARVAKORVAT ELIKKÄSIIS LUKIJAT! TEITÄ ON JO 70 WUHUU!

6 comments:

  1. kuolen kateuteen!!!! kruiseri neljäl eurolla ei vitttttuuuuuu anna mulle YYYYY

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry beibi mutta joudut kuolemaan kateuteen! En luovu mun kruiserista mutta saat kyl testaa sitä joskus :---)

      Delete
  2. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I'd like to invite you to be my friend and follow each other:)

    ReplyDelete
  3. mulla tulee tosta kultakalasta mieleen muumien kultakalajakso!!

    ReplyDelete
  4. ihania kuvia ja vau mikä skeittilauta, oon super kade!

    ReplyDelete