Wednesday 28 November 2012

Kysymyksiä ja vastauksen kaltaisia kuiskauksia yön pimeydestä. Kyllä, kello on kaksi yöllä.

minkä "supervoiman" ottaisit itsellesi?  - se klassinen lentotaito. Toisaalta nään aina silloin tällöin painajaisia lentämisestä, joten en tiedä olisiko se sitten niin kivaa.
mikä on sun lempiherkku?  -voi liikaa näitä! lemppari makea herkku on varmaan suklaamuffinssi ja suolainen herkku halloumijuusto ja pizza jossa on oliiveja!
lempivuodenaika? miksi?  - alkusyksy on kivaa aikaa, kun ei ole liian kuuma eikä kylmä ja on helppo pukeutua ja on niin paljon hienoja fiiliksiä liikkeellä, ettei tiedä miten päin olisi!
mikä on paras alkoholijuoma?  - Iris de merdeblaablaablaa -punaviini  tai joku gato negro.
ketkä ihmiset inspiroi sua?  - varmaan edgar allan poe, beth ditto ja frida kahlo.
mistä ostat venytykset? -venytykset on suurimmaksi osaksi crazy factoryltä ja itse jostain sovellettuja (esim. joskus käytin eyelineriä, ja huulirasvan korkkia korvakoruna, ja musta ne oli oikeasti aika hienoja!).
mangusti2.jpg
onko sulla sivukalju molemmilla puolilla päätä? - joo, ollut jo hyvän tovin!
osaatko tehdä täydellisen frontside ollien? - vielä joku päivä hähää!
mikä on rollon paras baari/bailausmesta (siis ei kenenkään oma asunto)?  -tinke ja kauppayhtiö on parhaat menomestat täällä joulupukki hoodeilla!
kuinka isot venyt sulla on?  - muistaakseni 16mm
sun lempibändit/-artistit?   - kestosuosikit Sur-rur, Interpol, Risto ja Joose Keskitalo. Uudemmat lempparit .. no äh ne vaihtelee koko ajan.
onko sulla parhaita kavereita?  - tavallaan on kolme sellaista ihmistä, joita ilman mun elämä ois aika ikävää. eli joo.
kuka on mukavin uusi tuttavuus kuluvalta syksyltä?   - tällaisia tapauksia on tullut paljon tänä syksynä mun elämään, mikä on aivan ihana asia!
ootko yllättynyt viime aikona jostaki sillee tosi paljon?  - olen, mutta se, mistä yllätyin jääköön omaksi tiedokseni!
onko menoa seuraavalle viikonlopulle vai löhöätkö kotona?   - voisin pitkästä aikaa löhötä kotona ja lukea hyviä kirjoja ja siivota.
kuinka kauan oot pitäny blogia ja mistä sait idea blogiin? - Aloitin tän tuossa pari vuotta sitten 23.12 , kun tuntui että tää vois olla hyvä paikka julkaista ottamiani valokuvia. Siitä se ajatus sitten lähti ja nyt tätä systeemiä oikeasti haluaa seurata 123 ihmistä. mitä ihmettä oikeasti??

mangusti3 mitkä on sun lempi blogeja?  - aika vähän luen blogeja, mutta jos nyt pitää sanoa, niin Jumala halkaisi ihmisen kahtia, Slåmeinfojl ja sitten eräs kaunis valokuvausblogi jonka nimeä en nyt muista!
mikä lempi musiikkia?  lempi_musiikkiani on kaikki mikä kuulostaa mun mielestä hyvältä siinä mielen_tilassa! eikös ollutkin ihanan yksityiskohtainen selitys? :--)
mikä on hauskin haukkuma/lempinimi millä sua on kututtu ? mistä sellanen ? Hauskin on varmaan ala-asteella keksitty lempinimi Sahti. kaverit lakkas kutsumasta mua sillä nimellä, kun kuulivat että sen nimistä alkoholijuomaa on olemassa! JÄRKYTTÄVÄÄ.  :-- D karmein ja kuitenkin hauskin haukkumanimi on ehdottomasti pulunnussija. Tää on oikeasti aika kryptinen ja olin mua näin haukkuneelle tyypille kauan äkeissäni.
millon aattelit yksin muuttaa?  - sitten kun kela rupee kaveeraan mun kans ja myöntää mulle asumistukea. eli vissiin lukion jälkeen vasta, tai sitten jos saan jostain kämppiksen joka kestäis asua mun kanssa samassa talossa.
miten kuvailisit asuntosi sisustusta jos yksin asuisit ?  - semmoinen avara, valkomusta väritteinen, hyllyssä paljon tavaraa ja kiinnostavia koriste-esineitä. niin ja yksi seinä olisi täynnä keikkajulisteita (mun nykyisen huoneen seinällä on vain murto-osa keikkajulisteista mitä oon vuosien varrella hamstrannut kaduilta!).
mangusti4
ps. nää ihanat mangustikuvat on pikkusiskoni kouluesitelmästä. hän otti kuvat koulukirjan kuvista. eli ööö kelle copyright kuuluu? äh en tiedä, mutta pääsin pälkähästä koska tunnustin syntini.

No comments:

Post a Comment