Wednesday 6 April 2011

Ruma kaunis rakas rikas rämä mutta oma Rovaniemi

 Päivän asu


Ruutupaita /Revontulikirppis
Vyö / äitini vanha
Mekko / Lindex
Kengät / Revontulikirppis
Asekorvakoru (joka ei nyt
kyllä pahemmin näy)
/ valtakadun kirpputori
Hattu /Mixx's



Me och mustascho-Antti


Olin eilen (taas vaihteeksi) treeniksellä bändin kanssa. Saatiin tehtyä pari uutta biisiä ja soitto luisti muutenkin tosi hyvin! Sitten yläkerran asunnosta joku nainen, jolla oli synttärit toi meille lautasellisen kakkua :--D Se oli tosi kiltisti tehty, ja kakku oli vieläpä tosi hyvää! Treenikseltä lähdettyäni tuli hirveä hinku ottaa valokuvia ja jäin sitten ottamaan vähän kokeellisia outoja valokuvia Jätkänkynttilän sillalle vaikka oli vähän kylmää ja olis pitänyt mennä kämpille tekemään töitä..
 Ihanaa kun mulla on tänään vapaapäivä koulusta. Tai nohhhh mullahan alkaisi 40 minsan päästä historian pohjatunti, mutta en jaksa mennä sinne, kun olisi  pitänyt tehdä historian essee Rokokoosta sille tunnille. Tänään mulla on ohjelmassa pelkästään esseiden tekoa, historian lukua ja maalausta (koska kuvataidekoulun näyttely on vissiin jo ylihuomenna ja mun maalaus on vielä kesken, mitä vittua teen?! )
Katja ja noora

Superhyvää kakkua

omnomnm, ei ollut lusikkaa joten kakkua piti syödä käsin.










                                      


Löysin toissapäivänä kirpparilta aivan uskomattoman löydön!Vuoden 1981 Rolling Stone lehden, joka julkaistiin John Lennonin kuoleman jälkeen ja siinä on julkaistu Lennonin kuolemaa edeltävänä päivänä  Annie Leibovitzin ottamat kuvat! Kääk olen onnesta soikea ja pyöreä ja vihreä ja keltainen koska olen aina halunnut lukea tuon lehden.  JA se maksoi vain 3 euroa.



Ja tähän loppuun vielä kysymys: 
Oliko tämä blogimerkintä liian pitkä? Itse tykkään tehdä tällaisia postauksia ,missä on paljon kuvia, mutta eri asia onko niitä kiva lukea. Kommentoikaa!

No comments:

Post a Comment