Monday 18 April 2011

You take my breath away (literally!)




Otettiin kerran ystäväni kanssa vähän erilaisia päivän asu-kuvia.

Mekko: 2nd hand
Niittivyö: GT

Oon oikeasti hankala ihminen! Kun mikään ei kelpaa aina pitää valittaa.Talvella valitan kun on niin helvetin pimeää ja kylmää, keväällä valitan kun on niin saakelin kirkasta ja tulee hirveän kipeäksi pää ja tulee ja sataa eikä tiedä miten pitäisi pukeutua. Kesällä mä kitisen ku huh-huh on liian kuuma ja sääskiä ja kylmää vettä. (Syksyssä taas ei ole mitään valitettavaa. Paitsi yöpakkaset.) Syksy on paras vuodenaika.
Voin tuntea nahoissani, kuinka kesä koko ajan vyöryy lähemmäs ja lähemmäs. Ei tarmasti viime vuonna tähän aikaan vuodesta ollut näin lämmintä! Vai oliko? Anyways vapuksi kiitos oikeen lämmintä säätä
Oon just nyt niin väsynyt,että kohta nukahdan näppäimistölle, nukuin taas viime yönä vajaat 5-6 tuntia ja se ei _todellakaan_ riitä ylläpitämään mun aivotoimintaa 12 tuntia käynnissä. Aamulla nukuin pommiin ja kun kävelin (read as: ryömin) keskustasta kouluun übervittuuntuneena ja väsyneenä ,vastaantulijat varmaan luuli että oon joku rappioteini666 aamutuubassa kun kävelin hoiperrellen ja silmät puoliksi kiinni kävelytiellä. Hyvä minä.
Ja koulun jälkeen vedin raget pyörien parkkipaikalla, kun luulin että mun pyörä oltiin varastettu! Jupisin siinä aikani ja vannoin kostoa niille nisteille, jotka oli kehdannut viedä minun pinkin mummopyörän kunnes sitten tajusin, että NIIN JOO MÄHÄN TULIN AUTOLLA KOULUUN..... Vähän nolotti kun olin siinä päivitellyt kovaan ääneen että mun pyörä on keikattu mitä vittua½?!! Ehkä meen nukkuun ja nukun kunnolla ,ettei tarvi huomenna noloilla niin paljon. Ehkä.




No comments:

Post a Comment